Ny månad, nya tag

 
September, ny månad med andra ord. Och vart är hösten? Jag vill ju kunna gå runt i mysiga koftor och att det ska bli mer färg ute men nejj, sommaren håller i sej. Men man kanske inte ska klaga igentligen men jag längtar verkligen bort ifrån sommaren just nu. 
 
Men ny månad vilket betyder nya tag. Så nu ska jag ta i och kämpa för min kropp. Vill vara nöjd och ha den så jag vill inte gå och hoppas på att någon någon dag ska förvandla den till det, vilket är en ganska liten chans att det händer så nu ska jag ta i. Kämpa för det jag vill ha, man kommer ingenstans utan att försöka. Så perfekt nu med nya träningskläder och med gymmet 2 minuter ifrån hemmet. Bara nya skor som saknas nu dårå, hihi. Men vilo dag idag och sen imorgon så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0