Måndagen den 2 september

 
Började 9 idag, det var skönt. Hade då engelska och svenska, så trååååk för var klar så jag och nicole satt och letade skor och annat på internet och uptänkte då EBay ! SÅ coolt, har ju vetat att de funnits men inte att det har varit så billgt och dom har verkligen allt ! Hittade ett par rosa hunters för 300 spänn och dom var äkta. Och sen hade dom en massa saker till macbook mm.
 
Sen efter skolan åkte jag och Nicole in till stan för att kolla på skor och jacka och vi hittade både och, jag hittade min jacka och hon sina skor. Sen gick vi till espresso house och tog varsinnn muffins och chailatte. Det var mysigt och vi lärde känna varrandra lite bättre och gjorde planer inför nästa helg. hihi.
Men nu ska jag ta och tömma mina väggar och sånt så jag imorgon kan börja måla. SÅ puss hej ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0