Lyx vs budget

 
Tänkte ta och tipsa om ett sjukt bra tips. Ni vet primeboots, skorna som typ halva sveriges tjejer bär. Så sjukt snygga men ändå så dyra. SKulle ju fått ett par i sommar present men valde istället ett bar mellanhöga för dom känndes bätttre och sen så kände jag att jag har ju ett par hunters så känndes onödigt och då roligare med ett par låga och då ge lite variation. 
 
Men till saken, till vänster ser ni ett pay Johnny Bulls alltså inte primebots vilket dom liknar (PrimeBoots till höger) men för ca 3K mindre. Lika fina men för mycket mindre pris. Jag ångrar lite nu att jag inte tog höga men vill ju ändå ha mina låga oxå så på så sätt ångrar jag det inte, men vill ha höga oxå. Så kanske ska köpa ett par... men det är bara det. MINA LONDONPENGAR går åt då :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0