Göra om mitt rum

 
 
Ska börja måla om mitt rum nu ikväll. Har ju grönt just nu och det känns verkligen inte som jag så nu ska jag göra något helt tvärt emot mitt rum hoss pappa där jag nu har bombat med rosa. Jag ska börja med att måla väggarna vita nu i veckan och sen med inredning och så vet jag inte än menfunderar på något med stil i det på bilder. Ska då ta bort ala hyller på väggarna men tror nog att sängen får stå kvar som den gör och sen så ska jag köpa nya runda hyller och sätta upp min tv och lite blommer och nya lakan mm. Så taggad, gillar verkligen inte mitt rum just nu asså. Men snart så. hihi. 
 
Men vet nog att jag ska hålla mej till mycket vitt eftersom att mitt rum inte är det största och sen så tycker jag att vitt är så sjukt snyggt och har länge velat ha ett rum i stil med vitt eller båt inspirerande. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0