Cozy time

 
Nu ska jag snart ta och hoppa in i duschen och sen ska jag måla mina söta små tånaglar och annat lite pyssel pyssel om sej själv. Har inget annat för mej så tänkte att jag kan ta lite tid för mej själv och göra mej fräsh nu när det är september och allt ;) 
 
Eftersom att det är söndag idag så är jag nu hemma hoss mamma igen. Kom hit runt 3 och sen vid 6 kom mormor och morfar med deras kompisar och åt middag och ja nu sitete jag och mamma här i vardagsrummet och pratar om lite gott och blandat, som skolan, vänner mm. Fast nu ska mamma få läsa mitt cv vi ska skriva på engelskan, det skulle tydligen in imorgon så skyndar lite just nu asså. Men det ska nog gå ganska bra, har ju redan ett så ska bara skriva om det på engelska. Smart jag vet. men nu måste jag skynda, puss ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0