sommarlov dag 1

 
 
Godmorgon, hejsvejs aah inte vet jag. Sitter nu med alice och kollar på senaste avsnittet av pll, glömde ju det igår så ser det nu istället men det funkar lika bra. 
 
Gårkväll vart lyckat, åkte tll flaten med halva 9an och myste. Sen innan vi skulle dra badade även jag och Sophia, vattnet var varmt. Trodde det skulle vara kallt mej jag frös inte alls och tvekade inte änns på att gå i. Men sen åkte jag md HAnna hem och sov där. Nu är jag hemma igen och har precis laddat min mobil som vart död sen början av kvällen igår. Missade sjukt mycket igår pga det, hatar att mobiler ska döö ! Tycker seriöst att dom ska skapa en app så man kan skicka batteri till varnadra. ALLA skulle använda den, skulle vara bästa appen. Om den ändå fanns :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0