Myggbet

 
 
Gud vad jag hatar mygger. Åkte och bada igårkväll i farsta med hanna och det var fullt med mygger där och nu är man helt sönderbiten. Har 7 st myggbet på bara ETT ben. så aah det kliar på hela mej just nu typ men kämpar för att inte klia tillbaka men det är svårt.
 
Men håller nu på att städa mitt rum och kom då på att man kanske skulle uppdatera lite. Har inga speciella planer för dagen men ikväll så ska jag till två kompisar som fyller år så vi ska fira dom lite ikväll. MYS. Men förutom det blir jag nog hemma idag också, det värsta jag vet men ibland får man göra sånt man inte gillar. :S Puss ! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maya

Jag har 26 på ETT ben så va glad ;)

2013-06-09 @ 23:03:06
URL: http://stockholmscheyen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0