Minifrutti

 
 
Bad mamma köpa hem dessa små miniatyrer på risifrutti, bara för att prova om dom verkligen är så goda som i reklamen. Ärligt talat vet jag inte vad jag tycker om den. Förpackningen är hur söt som helst. gullig och liten. Men sen kommer vi till innehållet. När jag tog min första tugga blev jag sjukt rädd, trodde det skulle smaka och vara som risifrutti men smaken var lite annorlunda och konsistensen med. Den var som managrynsgröt typ fast mer av risifrutti smaken. Så sjukt svårt att förklara. och sen så kommer man ju till sylten i slutet. Och det smakade inte änns sylt? Det smakade typ något av en blandning av jordgubbssylt och jordgubbskräm med en massa konstämnen i. 
 
Skulle inte direkt rekomendera denna men om du inte bryr dej om smak och bara vill äta något snabbt så antar jag att den är bra men skulle nog hellre ta en vanli risifrutti, myckett godare och det kanske bara tar någon sekund mer att äta den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0