Midsommarafton igår

Min midsommar
 
Detta var nog första årert då vi inte firde midsommar, vi både glömde gå till midsommarstången, inga kransar eller blommor under kudden. Vi glömde helt bort det för vi åkte och bada vi lunch och paddlade då kanot, eller alla gjorde utom jag och sen hade vi krig och en masa skit och sen var klockan 6 och det var då dansen å så var. Så vi skulle hunnit om inte Erin kastat ner mej på grösmattan (för jag slog han med min handduk) och då gett mej en massa pissmyrer så hade vi nog hunnit. 
Jag sprang nämligen runt och slog han och han slog mej tillbaka och sen kastade han ner mej på gräsmattan och sen börja dete klia på mej. Jag trodde först att jag kanske blev allergisk mot gräs helt plötsligt så vi fortsatte att kasta och skit men sen fortsätter det klia så jag ber erin kolla min rygg men det var inget där. tillslut kliar jag på nacken och tar tag i något jag trodde var gräs och kollar på det och då är det en piss mya. Jag får panik och springer runt och gråter. Marre hjälper mej ta bort dom, dom satt i hela håret. Så äckligt och en halvtimme senare var alla borta och jag var nyduschad och klar. Men då var allt runt stången slut för det börja regna. Så vi var hemma. 
 
Men det var inte tråkigt iallafall men hade varit ysigt att fira med blommor och allt, hade lixom längtat lite efter det. Men så för att göra allt bra så ska vi och kolla på en majstångsresning nu vid 6 och då blir det firande igen och så ska vi aah, ha det mysigt. Eller får se om det blir av eftersom att vädret är sämst. Men hoppas att iallafall ni hade en mysig midsommar igår, PUSS HEJ ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0