lördag 15 juni

 
 
Gomorron, ligger nu i sängen och ska snart byta om. Vet inte riktigt om jag sovit gott idag eller inte, drömde en sån sjuk och äcklig dröm vilket gjorde att jag vaknade till vid 7 imorse men sen somnade jag om och vaknade vid 11. Och under den tiden då jag sov så drömde jag att jag var vaken så när mamma kom och väckte mej så trodde jag inte att jag sovit men eftersom att hon väckte mej så hade jag ju sovit. HAHA. 
 
Men nu Ska vi snart ta bilen ut till mammas moster i värmdö. Där ska vi äta och sen bada och bara ta det lungt. Njuta aav solen :) Mys. Det är typ allt jag vet om dagen, får se om det blir några ändrade planer senare men just nu blir jag hemma ikväll. PUss! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0