Kväll i Götet

Några bilder från kvällen
 
Kvällen vart sjukt mysig, bättre än jag trodde. Först gick vi upp emot spårvagnen och tog 9an in till valand och då gick vi upp mot avenyn och kollade men hittade inget där. Gicck mest bara och letade efter pappas gamla jobbarkompisar. men så vi gick till ett ställe lite nedanför avenyn, vart lite strul och så med att betala och maten mm men allt löste sej tillslut. Och pastan vaar sjuuukt god, helt underbar. HAHA, mycket bättre än vapianos så det var ju ett pluss även om allt strul. 
Sen gick vi till nordstan och sen centralen och där köpte jag chailatte och så fick vi även varsin muffins för vi var dom sista kunderna. YAY. 
 
Men sitter vi inne på hotellrummet igen, har precis duschat och sitter nu med pappa och kollar på något skummt program. Ska kolla klart på detta nu och sen får jag se vad jag gör, kanske somnar eller så. Imorgon blir det mysig hotellfrukost och sen annat mys. Kram hej ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0