in tha car

 
 
Sitter äntligen i bilen nu på vääg till göteborg. Fullladdad inför en 5 timmar resa med russin, film, bok och kamera. Märkte nyss (eller mamma sa till mej) att jag sskrev fel i bloggen igår, skrev att jag skulle på liseberg i stockholm och såklart så menade jag ju göteborg (höll på att skriva stockholm igen xD ) men så nu vet ni. 
 
Låg uppe igår till 5 och snackade med folk och läste bloggar och laddade ner en massa låtar för att vara redo inför bilresan. Mitt mobil internet har lagt av typ men ddet funkar imorgon igen så det är ju bra. Men sen idag vid 12 väcktes jag av mamma och aah nu sitter vi i bilen. Har redan fått ont i rumpan så känner att det kommer att bli en låååångt resa. blä. Men ni får ha det så bra medans jag sitter i vår lilla trånga men söta bil. Puss ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0