Imorgon får jag sommar lov

 Inga nya bilder så får bli en av mina små bebisar där ute, Kiwi
 
Förlåt för ingen uppdatering alls idag en int ehaft tid. Skulle igentligen ha bloggat imorse var planen men sen är det inte alltid dom hålls. Hade glömt att sätta alarm så vaknade ca 10 minuter innan jag var tbungen att gå hemmifrån för att ha tid på mej att ta det lungt till tåget och jag orkade verkligen inte komma sent och ville prova att hinna med det så jag slängde på mej kläder och gick och gjorde en macka och sminkade mej sammtidigt som den åts och jag hann faktiskt med tåget jag skulle ta. Sjukt stolt.
 
Men sen så åkte vi med klassen till hökarängsbadet och låg där och lyssna på musik, badade och "myste". Sen drog jag vi till farsta en stund (emma, maya och hanna och jag) och sen åkte jag och mötte stina för att hämta en tröja. Sen åkte jag hem och då var det syrrans skolavslutning och efter det åkte vi till pappa för att äta middag. 
 
Sen nu imorgon så vlir det min, sjukt taggad och nervös av någon anledning. hihi. Men nu ska lilla julia sova (eller inte än) och sen imorgon ska hon kolla på det senaste avsnittet av PLL: puss gonatt ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0