Hovås

 
Efter vi varit hoss farmor åkte vi till hovås och badade. Åkte först till askimsbadet men dom hade tagit bort vår brygga så åkte till hovås istället. trodde det skulle vara hur kallt som helst eftersom att det är havet så det tog sin tid att komma i men tillslut vågade jag och det var inte änns kallt. Mycket varmare än i drevan i stockholm, badade flera gånger här och i stockholm hoppade jag bara i en snabbis. 
 
Känns sjukt tråkigt att åka hem imorgon, har typ ångest. Vill aldrig lämna göteborg, så mysigt och folket är helt underbara. Detta är nog första gångne jag känner så om något ställe, och särskillt göteborg. ALdrig saknat det så mycket men nu vill jag verkligen inte härifrån, skönt att komma tillbaka hit om två veckor men vvill inte äns behöva åka. ååh, kommer sakna dej göteborg. puss ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0