Hemma igen

 
 
Äntligen är man hemma sitt älskade stockholm igen, saknat min säng, min pasta och aah mitt egna rum så sjuuukt mycket och äntligen får man det igen. Men sen imorgon lämnar man det igen. Åker till göteborg med mamma och alice. Åsa och olivia med då men det är dom vi ska till så tycker inte att det räknas. Men det ska bli kul faktiskt, bara det att jag vill träffa en kompis idag men hinner inte det pga att jag måste antaligen vara hemma snart så det är lite depp men gottgör det med shopping och liseberg i stockholm. Och denna gången ska jag fixa en massa tidsinställda så att inte uppdateringen dör, så tråkigt. Men kommer även att blogga därifrån så det blir nog bra. 
 
Idag packades alla väskor och vi städade rummen och vid 11 var vi i Visby, fick då glass och sen vid halv 1 så åt vi lunch. Vi fick även lite shopping tid och hittade faktiskt två saker. vissar vad sen. Sen vid 3 åkte vi iväg med båten mot stockholm och kom hem vid 7. Så nu sitter jag här helt ensam och ska packa om allt. Men dagen har vart sjukt mysig faktiskt, haft en sista bra dag. Kommer sakna lägret och gotland ja, men känns ändå skönt att vara hemma. Det var en lagom tid där och tacka alla för att ni gjorde den bra. Kraaaam 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0