Gotland

Hejsan bloggisen, vart ingen bloggning igår å ingen än idag men har haftfult upp. Kom hem igår vi 7 å packade då å kollade sen film med hanna. Imorse väktes vi vid 8 och sen vid 11 var vi på färjan mot gotland.

Är här med hanna och en massa andra tjejer på något läger från litta kåren som hanna fick med mej på. Haha. Idag har vi bara snackat å lärt känna varran och imorron ska vi öva självkänsla och sånt typ hela dagen. Har nästan inga raster bara nu på kvällen och lite under lunch och på morronen, så hinner knappt blogga eftersom att jag inte har internet i huset men gick ut på fältet nu och här har jag så får se, ska försöka gå hit så ofta jag kan.

Nu har vi bara 45 min kvar och sen ska vi va inne och vi 11 ska vi sova. Kommer att väckas kvart i 7 imorron bitti, kommer döööööö :o men ni får hare så braa, puss!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Lycka till!!❤😊

2013-06-24 @ 21:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0