frukost

 
 
Sitter nu i min säng med en skål med fil och mysli och ett glad med ananas och något annat juice. Gick up way för tidigt inmorse. Glömde bort att 11 fanns så vaknade 9 och började fixxa mej så ah nu har man en timme till att inte göra någonting så passar på att äta lite. Sen ska jag även sminka mej klart. 
 
Sen nu vid 12 ska vi vara i skolan och då får vi seniors lunch och sen vid halv 2 ska vi in i aulan och vid 2 börjar allt. Halv 4 är vi sen klara. YAY. sommarlooov ! Ska bli så skönt, sova, bada och bara leva. Inga tider och läxor bara jag och mitt liv ;) haha. Men har bett mamma och pappa att fota en massa och alice ska även filma så hoppas att något blir bra bara. puss ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0