en dag så ska jag komma på nått bra

 
Sitter nu inne på farmors mac och kollar runt. Satt och kollade på gamla webcambilder och hittade då dessa,hahah så fiina. Om jag inte minns det helt fel så är dom från förrförra julen för denna var bara stel och skumm om jag minns det rätt. Och sen kan man även kolla på mina ögonbryn. There is a difference. Dom är både mindre och annan form. Dom var mer runda då och var inte lika tätt ihop men smaken ändras, du med. 
 
Nu ska vi snart äta middag här och sen ska vi tillbaka till hotellet. Min rutin jag haft den senaste veckan vart helt fucked up igår/idag natt för somnade tidigt och väcktes även tidigt så är jätte trött och depp så kommer säkert att somna tidigt idag. 
Vi kanske även ska ner till poolen sen ikväll, alice ville bada eftersom att det bara var pappa som fick bada tidigare idag eftersom att varken jag eller alice hade bikinis med oss. Eller så går vi ner till havet och badar ikväll istället, eller så tar vi det imorgon innan vi åker. hihi, för vill verkligen bar häär å nu. Ska ju tillbaka snart och då ska jag bada då men villl bada nu. 
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0