tillbaka

 
Verkligen inte orkat blogga dom senaste dagarna. Inte haft tid heller. Kom ju hem i fredas och sen efter det har jag gjort något varje dag, inte sovit hmma en enda gång, jo igår men inte ammars, har gjot något varje dag eftersom att jag missat så mycke ;) hihi. Men nu är man ikapp igen och saker händer och såklart ska man då åka iväg igen, haha. Men det blir nog mysigt. Åker ju upp till mormor och morfar imorgon och tar då morgon flyget. Så denna veckan lär det bli bra med bloggning, blir nästan alltid så då jag är då för har alltid så mycket tid då för datan. 
Så ska då fixxa  bloggen, börja på en ny design och sen rensa en massa bilder eftersom att jag snart får en ny data. Och orkar verkligen inte sitta och föra över mer än 10000 bilder och har säkert en massa onödiga bilder så aah . HHAHA det blir kul ) 
 
Men längtar verkligen efter min nya data, denna är så trööög ibland asså och sen så har flera bokstaver försvunnit från mitt tangentbord för jg cpat sönder på dom ;) hahha Så aah, tagga ny dataa ! . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0