The little town

Små saker jag fick med mej hem idag från stan
 
Kom fram någonstans vid 9-10 och åkte då hit. Det regnade då så vi åkte hem och satt och väntade på solen. Tillslut försvann regnet iallafall så då gick vi in till stan. Gick där i några timmar eftersom att jag ville ha kläder men passade i inget så gick från affär till afäär, klänningar som var för korta, tröjor som att konstigt mm. Men tillslut hittade jag detta som iallafall ser helt okejj ut och sitter skapligt. Har en blommig sån där tubtopp redan så kände att jag var tvungen att köpa en sån oxå, och sen bara älskar jag färgerna. hihi
 
Men nu sitter jag helt ensam, eller nää med alice men hon gör inget bara kollar film. SÅ sitter här vid min data och försöker komma på något att göra men nää är inte hemma. Men ska nog sätta mej vid photoshop lite och sen ladda ner en massa bilder och sånt. Vill verkligen ha en ny desgin men vet inte hur den ska se ut än. Funderar på något runt ... hmmm. hihi men vi får se ;) Puss på er ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0