Segt internet

Hej alla glada eller kanske lessna människor! Hur har ni det? Jag har det bra, det är soligt och varmt och inte alls regn.

Idag blev jag väkt som vanligt och då åkte vi iväg till leksand och köpte knäckebröd och sen för å äta och kolla lite, skulle även köpa kräfter så. Men sen åkte vi ner till badet och bada, för första gången var det varmare i vattnet än utanför och det var inte kallt ute. Det var runt 26 grader så det var helt underbaaart. Hihi

Men kommer inte att kunna uppdatera så mycket för mitt internet är slut, det är typ fel på det så måste kolla det när jag kommer hem för har knappt använt mitt internet denna månad :S men lånar pappas internet just nu så ska försöka göra det lite mer.

Men nu ska vi äta, puss, bjuder på en bild från iförrgår sålänge ... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0