onsda

 
 
Gomorron äru riktigt vaken än? Det är inte jag, vill bara fortsätta sova men orkar verkligen inte så sitter och kollar bloggar, har precis ätit frukost och sitter och önskar att tiden bara helt plötsligt försvann och det blev freda. Jag vill åka hem, känner mej så ifrån allt. Behöver mina vänner lite då och då för att fungera men inte haft det på två veckor så kommer snart att bryta ihop. Jag vill hem och göra precis vad jag vill och göra av dagarna så jag vill och inte så andra vill. Vill bara ha mitt eget liv inte dela det med andra. 
 
Men igår var jätte kul, vi var där då dom öppnade och lämnade två och en halv timme innan dom stängde. Så det vart en riktigt lång dag. Åkte collorerado och flumeride hur m¨nga gånger som helst så gick runt blöt hela dagen. Men det var det värt. 
 
Idag åker vi till frölunda torg eller något sånt för att shoppa lite. Ska även kolla om jag hittar ett par primeboots antagligen så det blir mysigt. Senare ikväll ska vi hem till nåra gamla kompisars och kanske typ äta, vet inte riktigt men aah. Bara det går snabbt så. men nu där min data, puss hej ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0