Nordstan

Har precis ätit min dagliga frukost och ska nu snart åka ner till lägenheten och fixa lite och hjälpa till med att säätta upp ett bord. Sen när vi gjort det åker jag, mamma, alice och olivia in till nordstan. Ska köpa ett par skor och sen godis och även träffa andreas och minna.

Sen ikväll så blir det pizza mys. Vart sugen på pizza jätte länge men nu när jag väl ska få pizza vill jag knappt ha det längre x) haha. Har och kommer nog alltid att vara så. Vill ha något tills jag får det, då är det inte lika interesant längre. Jag vill ha spänning ;)

Men så dagens planer är ganska lunga och imorgon åker vi hem. Skönt.

Bjuder på en fin liten egobild man nyss tog. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0