London

 
ÅÅh gud vad jag läntar tills höstlovet då¨vi ska till london. När man sitter hemma och läser bloggar och kollar en massa london hauls längtar jag så sjuukt mycket, vill bara åka dit nu och få köpa en massa kläder, smycken, perfymer och jaa, allt sånt. 
 
Var ju där förra hösten med pappa då men det blev inte så mycket shopping då med kläder och sånt för köpte ju mina hunters då och även en kofta för typ 1000 så hade inte så mycket mer pengar och sen så var inte pappa så jätte taggad på att shoppa. Och då var vi bara där i tre dagar och nu blir det 4 eller så var det 5 så då blir det en massa daagar till att shoppa ;) och då har man ju mamma med sej som inte har så mycket problem med att shoppa och gå in i en massa affärer ;) 
 
Så denna gång ska jag komma hem med ännuu meer, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0