Lite gofika

Har precis fikat lite smått.
Dagen har gått ganska fort, vaknade och kunde knappt prata så drack lite te vilket gjorde de lite bättre och sen har jag och alice suttit och kört hannah montana hela dan ;) klarade nästan ut de så då stängde jag av. Sen har jag nu även städat och damsugat i mina garderober och sånt så nu seer man alla kläder. Får väll se hur länge det håller nu denna gång dårå :)

Nu är lite folk här och vi ska snart äta middag, grillat tror jag. Sen så blir det att packa eftersom att vi imorgon åker till dalarna i en vecka. Bara det att jag har ingen aning om vad jag ska ta me :S men det löser sejj nog, de gör det typ alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0