liseberg

 
var ju på liseberg förra tisdagen, alltså exakt en vecka sedan nu. Var där vid 11 och kom hem vid 10 typ så det var en lång dag, men det var sjukt kul och skrattade typ hela tiden. Åkte collerado och flumeride om och om igen AHAH  Men tog även en massa bilder men alltid glömt att lägga upp dom så har ändå inget annat att skiva om just nu så bjuder på dessa fula och fina bilder. Asså mitt hår blev verkligen kaos av alla vatten åk, hahah stod åt alla håll ;) 
 
Åkte även balder för första gången då och aah det var första och sista gången. Hade panik, hahaha aldrig varit så rädd. Jag har åkt allt och inte vart så rädd, satt seriöst och gräät. HAHAH kommer ihåg hur tårnarna bara rann ner för mina kinder, så aah det var sista gången jag satte mej i den. ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0