Life´s what you make it

 
Har precis varit ute med Alice nu och fotat lite. Hade inget att göra men sen så kom jag på den brillianta iden. HAHHA smart man är ibland asså, Men  tyvärr blev jag inte nöjd med en ända bild förrutom denna som ser helt okejj ut, hade verkligen ingen foto dag idag asså. Men skka ut igen på fredag med Alice och ta fler bilder så får hoppa på bättre tur då. 
 
Än sålänge har jag spenderat dagen i soffan men nu ska vi snart äta midag hoppas jag och sen tårta och sen inga fler planer. Blir väll att packa eftersom att vi åker såpass tidigt imorgon och sen typ kolla film eller något sånt. Men nu ska jag sätta mej och rensa bilder på datan och annat ointressant. PUSS HEJJ ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0