Hejdå skellefteå

Sitter nu på flygplatsen å såg precis mitt plan landa, asså jag trodde verklien inte att någon åkte hit förrutom jag xD haha. Men men, jag hade fel. Men så nu om en halvtimme bär vi av hemmåt.

Idag har jag inte gjort något speciellt, ville in till stan men där var det stängt så jag åkte ut med väspan med morfar istället och åkte då till någon sluss och sen å handla. Sen har vi kört kort som dom senaste tre dagarna men nu blir det snart inge mer sånt. Men nu när jag kommer hem ska jag packa om, städa å sen bädda å sen kolla film å vila upp mej inför imorgon då det blir partäääy. Nää inte direkt men aah. Men nu ska jag snart få gå på, puss hej! Syns snart fast då från stpckholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0