Happy Now

 
Är så sjukt glad just nu, kan verkligen inte sluta le. Haha hela magen pirrar oxxå. Köpt fina kläder, jeans och även fått mina skooor som jag velat ha och längtat efter i ett ååår och inte mer, döör för dom. Har igentligen velat ha en annan modell men när jag prova dom så kändes dom bra men tog ett par låga för dom är lättare att ha och inte alls lika varma så det är awesume. 
Men så nu är man happy. 
 
Kom faktiskt precis hem ifrån stan och ska nu åka och köpa pizza, är så sjukt hungrig. Och sen kanske att man åker tillbaka till lägenheten eller något, har ingen aning faktiskt. Måste även packa om för har verkligen kaosat sönder min väska. Och sen måste jag även dela på väskan, eller inte väskan men innehållet. För åker till papa imorgon och stannar där tills på sönda så ska ta med kläder och så så jag klarar mejj. yääy ! KRAM ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0