Godnatt

 
 
Nu tänker jag säja godnatt med denna bild från i höstas. Hade precis köpt mitt löshår då och jaa, det var ganska långt så då klippte jag det, och sen igen och aah nu är det kortare än mitt naturliga? Varför skulle jag klippa det så mycket. 
 
Men dagen idag har vart bra, gick ut ii två timmar och pratade med min älskade syster från en annan moder, vi snackade om alt och inget. asså våra konversationer. Älskar dejj! 
 
men nu ska jag ligga och smsa lite och sen spela och sen blir det sova. Imorgon får vi se vad som händer, kanske att jag åker och badar men vill inte gå upp 9 så vet inte än asså. Men aja, vi får se det löser sej. puss sålänge ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0