borta i tjolahetti

 
 
Hejsan svejjsan alla glada och kanske lessna människor! Sitter nu hemma hoss mormor och morar igen, har varit borta i ingenstans på något "vildmarksmuseeum". Innan vi åkte så sa mamma att jag skulle ta på mej långbyxer och långärmat så jag trodde vi skulle gå i skogen eller något för att se djuren men nää dom var uppstoppade, men det var väll lite gulligt. Sen fick man mat där, renkött och älgköttt, men fanns även pankakor och fisk. Men det var ett litet gulligt ställe mitt i ingenstans så hade ingen mottagning eller något men det var skönt på ett sett men nu har man sitt internet igen. 
 
Nu finns det inga mer planer för dagen, ska äta sen och sen kanske gå ut och gå eller något. Annars blir det att vara hemma oh fortsätta med designen som jag nu kom på att jag slängde igår. Men har verkligen inga bra bilder... Men jag får hitta på något, kraam kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0