Arlanda expreSs

Godmorgon du där, haha. Sitter nu på arlanda express påväg till aah arlanda. Mamma väkte mejj halv 6 imorse, jag typ doog men nu lever jag igen och är super pigg. Nää det är fult att ljuga men är pigg nu iallafall :)

Flyger går nånting med en 8 och aah då åker jag upp till mormor och morfar med mamma och alice. Vi ska vara där tills på sönda och där ska vi leva som i stockholm fast med lite mindre affärer, utrymme och jaa, inte kompisar ;) men det blir nog braa, fast ingen pasta. Asså känner hur jag typ klagat på min pasta eller mat varje gång jag åkt bort men när jag kommer hem så gör jag aldrig något emot de så asså varför klagar jag? Så mycket kan jag ju inte vilja ha det om jag inte gör det när jag kan.

Denna dagen kommer bli lååång, kraaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0