Tagga Måndag

Japp det är måndag imorgon och idag är officiellt första gången jag kan säga att jag längtar tills på måndag! 
Jo varför undrar ni ? Jo för att imorgon Måndag den 22 april 2013 kommer jag att få se Justin Bieber live i Globen! Asså gud jag är så sjukt taggad! Men aja enough about that. Jag sitter forever alone i mitt rum och har precis skrivit klart en hemkunskaps uppgift som ska in och presenteras imorgon. Så jag känner mig fett duktig. Ska belöna mig själv med ett glas vatten och sen tror jag att jag ska gå och lägga mig, så jag får sova lite längre... brukar alltid lägga mig runt 12- 12:30 men nu ska jag lägga mig tidigare så att jag orkar med skola och sedan konsert imorgon, kommer bli awesume..  det enda dåliga är att jag måste gå på konserten helt forever alone. Och nej det är inte för att jag inte har några kompisar utan för att jag bara fick tag på en biljett och då tänkte jag " Det är ju bättre att gå ensam än att inte gå alls!"
Men god natt // Hanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0