Ska börjar spara...

 
.
 
..för att ha råd med den här ↑. Det är en Nikon 5200 en medelstor systemkamera som sägs vara bra för nybörjare. Jag har dock ingen aning om den är bra eller inte men har läst lite reccensioner och kollat på den och tycker att det verkar som en bra kamera som skulle passa mig så nu har jag satt ett mål på att spara ihop pengar och köpa den. Våran systemkamera är ju uråldrig och verkar ha gått sönder så jag behöver faktiskt en ny. Men jag hittade en sida där man får denna och massa tillbehör för omkring 7000 :- så ja... jag lär få spara länge :/ Just nu har jag 20kr så har en bit kvar. Men eftersom jag är så dålig på att spara så ska jag göra en burk som jag sedan limmar igen så kan jag inte öppna den och ta ut nå pengar utan att slå sönder burken... fast det kanske är lite dumt för då kan jag inte räkna pengarna... hmm om ni har några idéer på hur jag kan göra för att inte sno från mina sparade pengar så får ni gärna komma med förslag :-P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0