Ny duschad

Tjjoooo alla katter därute! haha,
 
har precis duschat nu och innan det käkade vi pizzaaaa ! HAHAH vart askleetg så gick och duschade direkt, interessant va? ;) 
 
Men så nu står jag här helt ensam i emmas rum och bloggar och känner mej fet sexi i min oversized grönalinjen tröja medans jag väntar på att hon ska duscha klart. Känner mej sjukt ren just nu emma har typ värsta sakerna i sin dusch, typ tre olika as bra ansikttvålar så min ansikte leer av glädje och sen choklad skrubb ... MUUMS ♥ hihi. Och sen smörjde jag in mej med mango lotion (min egna faktiskt) ååååh älskar den känslan av att vara helt nydyschad och suuper fräsh! 
 
hittade en gammal bild på emmas data från i sommras innan vi taggade till stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0