noone will be the same

TJOOOOOO BABES !
 
Har så sjuukt tråk, mamma och alice gick nyss ut för att gå ut och gå men jag är för trött för det så jag sitter hemma ensam just nu. Pappa väckte mej vid 9 imorse, kul... helg men ändå väkt som om det inte är. 
 
Men idag har och kommer att vara tråk. ska renskriva min so snart, beställa hem bilder och sen sooova. Bara en vanlig slapp söndag, kanske att jag badar ochså annars får det bli en mysig dusch istället. hihi. 
 
Men förlåt för ingen uppdatering i helgen men inte haft något att skriva om, bara vart ensam hemma typ och chillat och myyst. Och sen har jag ingen inspo som vanligt ;) 
 
Men puss på er !
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Sexigheter

2013-04-14 @ 19:57:47
URL: http://stockholmscheyen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0