Im a dalmatin

Heeeeej! Sitter nu med målarfärg på hela mej, känns väldigt kul att gå till skolan helt svart imorgon. nej inte svart så... vsart fläckig. ser typ mer ut som en dalmantinn ;) HAHA men målade ju bort det som syntes av den gamla väggen igår så nu har jag fixat dom delarna av väggarna och det börja bli mer och mer klart. På lördag så ska vi till Ikea och köpa lite saker till mitt rum, kanske ska köpa ett nytt skrivbord. Det är inte bestämmt än annars så kanske nästa månad jao ;)
 
Men så nu har jag målat ett svart träd, satt upp en massor av bilder mm. Och sen så ska jag även pynta trädet senare med något rosa men ej bestämmt vad än ;) men nu ska jag sätta mej och göra ingenting, kanske ska kolla på gossip girl eller så, vill träna (xD) men det ska jag göra imorgon så ;) hihi. PUSS ! ///Julia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0