Hemma igen

Hejsan svejsan! Kom precis hem, jag och Elin var och hälsade på mamma igen. 
Vi gick av i hökarängen för att Elin skulle köpa mat till sin orm och sen gick vi in på matdax där för att kolla efter marabous choklad påskägg som dom släppt nu i påsk och visst hittade vi sånna så då snappade jag åt mig två lådor och sen i kön till kassan märkte jag att det var Hasselnötter i dom! Jag som var så sjukt taggad på att få smaka dom! Aja sånt är livet när man inte tål nötter... inge snickers, inge nutella, inge jordnötssmör  och inte marabous choklad påsk ägg :'(
Men jag var snäll och köpte en låda till mamma som hon ska få när hon kommer hem.
Nu ska jag precis starta ett avsnitt av One Tree Hill... är på säsong 7 nu! 
Så här ser påskäggen ut om ni undrar. Bild ifrån Google.
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag visste inte att du var nötallergiker??

2013-04-03 @ 21:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0