Halo Eye Make-up Remover Pads

Jag fick det här paketet med Eye Make-up remover pads i mitt påsk ägg jag fick ifrån min mamma och dom är riktigt bra! Jag har alltid haft för mig att sånna där inte funkar nå bra men uppenbarligen gör dom det. Jag testade en igår när jag tog bort sminket och den funkade riktigt bra, det tog bort allt smink och jag vart inte ens grå under ögonen. Jag andvänder mig av Maybelinne Rocket mascara och tycker att den är så himla svår att få bort ordentligt när man tvättar bort sminket men med dom här så går det lätt som en plätt så tummen upp.
Tipsar verkligen om dom här så om ni letar efter något liknande så finns dom här att köpa på ÖoB/överskottsbolaget. Det finns liknande på H&M och kicks men har dock inte testat dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0