#BELIEVETOURSWEDEN

Asså jag kan inte tro det !? att jag har sätt Justin Bieber live och på typ 20 meters avstånd, jag var där igår igen (24/4-2013) och jag måste säga att den konserten var minst dubbelt så bra än va den som va den 22 april, jag hade bättre plats och allt... rad 3!  Han hade så mycket mer energi och han verkade så mycket gladare. Och han gjorde flera låtar och saker som han inte gjorde den 22. Gud jag är så sjukt lycklig över att jag har fått sätt honom men samtidigt lite depp över att det är över nu... och vem vet om han någonsin kommer tillbaka till Sverige lixom :/ Men man får tänka posetivit.
Men jag måste säga att igår var den bästa dagen i mitt liv hittils allt va bara så himla bra!
//Hanna ♥
Bild tagen av mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

KnarkarN

2013-04-25 @ 16:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0