2013-04-10

Onsdag idag då vilket betyder att det är skola... jag är sjukt skoltrött fast vi precis haft lov....Men man får tänka posetivt, det är bara ungefär 8-9 veckor kvar till sommar lovet och då slipper jag den här skolan!
Men iallafall jag har precis fixat klart mig och nu är det 20 minuter kvar tills jag måste tagga till skolan. Vet inte riktigt vad jag ska göra så jag lär väl sitta här vid datan och kolla runt eller något... men iallafall.
Efter skolan blir det träning som vanligt och sen efter träningen åker jag till pappa, det ska bli bra för har inte träffat honom på ett tag nu. Men han har inget internet i sitt hus men ska kolla om jag kan ta med mig det lilla bredbandet vi har här, det borde funka :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0